Етички кодекс

Кодексот има за цел да ги пропише правилата на најдобрите практики во дигиталното издаваштво и огласување, со цел сите индивидуални лица и компании кои се поврзани со дигитално издаваштво и огласување и кои делуваат на територијата на Р.Македонија меѓусебно да ги регулираат и заемно да ги почитуваат правилата за фер, етички и добри професионални практики во врска со креирањето и објавувањето на содржини, производи и услуги кои ги нудат преку своите дигитални медиуми.

Етичкиот кодекс на IAB Macedonia е со саморегулирачка форма.

Правилата се напишани земајќи ја во предвид специфичноста на функционирањето на дигиталните медиуми во однос на традиционалните и се отворени за изменување и дополнување од страна на сите членови на IAB Macedonia.

Датабаза на медиуми со прифатен кодекс

Во продолжение е базата на медиуми кои имаат доставено до IAB Macedonia потпишан меморандум со кој се обврзуваат за почитување на кодексот.

Медиум Дата на прифаќање Правно лице Забелешки
IT.mk 23.04.2018 ИВМ Нетворк ДООЕЛ
fakulteti.mk 26.04.2018 ЕФ-ТРИ ДОО
deca.mk 26.04.2018 ЕФ-ТРИ ДОО
vecer.mk 26.04.2018 МАКСМЕДИА ЛТД ДООЕЛ
vesnik.com 26.04.2018 МАКСМЕДИА ЛТД ДООЕЛ
vesti.mk 26.04.2018 МАКСМЕДИА ЛТД ДООЕЛ
mkd.mk 02.05.2018 ДОО Портал њуз
kajgana.com 02.05.2018 Кајгана Медиа ДОО
smartportal.mk 02.05.2018 СМАРТПОРТАЛ ДООЕЛ
marketing365.mk 04.04.2018 ДИГИТРОН 365 ДООЕЛ
makfax.com.mk 08.05.2018 Клип Медиа Груп ДОО
a1on.mk 08.05.2018 Клип Медиа Груп ДОО
reporter.mk 08.05.2018 Клип Медиа Груп ДОО
topsport.mk 08.05.2018 Клип Медиа Груп ДОО
usb.mk 08.05.2018 Клип Медиа Груп ДОО
grid.mk 08.05.2018 Клип Медиа Груп ДОО
makedonika.mk 08.05.2018 Клип Медиа Груп ДОО
faktor.mk 08.05.2018 Фактор Портал ДОО
zenskimagazin.mk 08.05.2018 Фактор Портал ДОО
ekipa.mk 08.05.2018 СПОРТ ИНФО МЕДИА
inovativnost.mk 09.05.2018 Иновативност Дооел Штип

Биди во тек со IAB Macedonia активности